Online strategiën en campagnes
Hoe plaatsen we jouw product of dienst in de spotlight?
Online marketing
Online marketing helpt je om jouw commerciële doelen te bereiken. We beginnen met een duidelijke strategie, waarin we duidelijk stipuleren wat je moet doen om je doelen te bereiken.
Eerst stellen we de vraag: wat is je doel? Meer verkeer naar je website, meer converterende bezoekers of meer naamsbekendheid? Daarna kiezen we samen de juiste kanalen om je doel te bereiken.
Google Adwords: Trek meer geïnteresseerde bezoekers aan met gerichte advertenties in zoekmachines.Zorg voor een goed trefwoordenonderzoek en goede landingspagina's alvorens advertenties aan te maken.
Analyse en inzicht: Aan de hand van een uitgebreide analyse van de cijfers uit ons Analytics account sturen we onze online campagne bij waar nodig om de beste resultaten te behalen.
SEO / Zoekmachine optimalisatie: Zorg voor meer bezoekers op je website door de inhoud op je site te optimaliseren voor zoekmachines.
Social Media: Hou je klanten op de hoogte van wat er allemaal gebeurt in je bedrijf. Facebook, Instagram, Twitter en Linkedin. Afhankelijk van jouw product of dienst kiezen we het meest geschikte medium.
Content Marketing: Aan de hand van relevante content verkeer naar je website sturen. Maak hier zeker gebruik van de trefwoorden uit je onderzoek en mogelijke vragen die potentiële klanten zouden kunnen hebben.
E-mail marketing: Een persoonlijke e-mail is een goede manier om nieuwe producten/diensten of belangrijk nieuws te delen met je klanten. Stuur wel enkel naar mensen die zich inschreven voor je nieuwsbrief, of die reeds klant zijn en hun e-mailadres + toestemming gaven.
Facebook advertising: Adverteer online op Facebook via foto's, video of canvas en bereik mensen uit jouw doelgroep met de juiste interesses.